خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/04 - 10:32
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
جلال زاده مطرح کرد؛

همه پرسی، تنها راه حل مسئله فلسطین

رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه در غزه خون بر شمیشر پیروز شد و کودک بر موشک فائق آمد، گفت: تنها راه حل مسئله فلسطین همه پرسی از همه اهالی فلسطین چه مسیحی و چه مسلمان و چه یهودی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  وحید جلال‌زاده در ارتباط با آتش بس ۴ روزه حماس و رژیم صهیونیستی، گفت: زبان روابط بین الملل نظام موجود قدرت است یعنی اگر بخواهیم در مواجهه با نظام بین الملل بدون قدرت به حق خود برسید هیچ گاه به نتیجه نمی‌رسید و آمریکایی و اسرائیلی‌ها تنها زبانی که متوجه می‌شوند، زبان زور و ابزاری به نام قدرت  است.



رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: جبهه مقاومت در سال‌های گذشته نشان داده است که به زبان قدرت مسلح شده و هر زمانی که خواسته حق خود را بگیرد، از زبان قدرت استفاده کرده است.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود:‌ مردم غزه ۱۸ سال است که در یک محاصره ظالمانه قرار گرفته‌اند. نزدیک به ۸۵۰۰ فلسطینی که تعدادی از آن‌ها زنان و کودکان هستند و بخشی دیگر بدون آن که حتی حکم قانونی داشته باشند در حبس هستند. هتک حرمت به مسجد الاقصی و کشتار در نوار غزه هیچ پاسخی از سوی غربی‌ها نداشته است و عملیات طوفان الاقصی نشان داد که راه حل را باید ملت فلسطین و مقاومت رقم بزنند که این کار را نیز انجام دادند.



جلال زاده افزود: تلفات سنگین نظامی و انسانی صهیونیست‌ها باعث شد که به توقف جنگ تن بدهند ولی مردم فکر نکنند که اسرائیلی‌ها برای حرکت‌های بشر دوستانه آتش بس را پذیرفته‌اند چون اعتراضات بزرگ مرمی در پایتخت‌ها و شهر‌های بزرگ مهم دنیا نزدیک به فروپاشی صهیونیست‌ها در داخل این رژیم منجر شد و به همین دلیل به آتش بس تن دادند.



وی گفت:‌ در غزه خون بر شمیشر پیروز شد و کودک بر موشک فائق آمد. تنها راه حل مسئله فلسطین همه پرسی از همه اهالی فلسطین اعم از مسیحی، مسلمان و یهودی است.



رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد:‌ البته نباید نقش آمریکایی را در این جنایت قرن در ۴۸ روز گذشته فراموش کرد. اگر آمریکایی‌ها پشت اسرائیلی‌ها نبودند و اگر اتاق فکر و کنترل صهیونیست‌ها را آماده نمی‌کردند و تجهیزات آن‌ها را تامین نمی‌کردند قطعا در این مدت رژیم صهیونیستی از پای در می‌آمد و در خون تک تک فلسطینی‌ها رد پای آمریکایی‌ها مشخص است./



پایان پیام

  • کد خبر : 372026
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم